Parter
Nr 2. Gospodarka śmieciowa.
Nr 3. Burmistrz Miasta i Gminy.
Nr 4. Sekretariat.
Nr 5. Sekretarz gminy.
Nr 6. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego ./ Stanowisko pracy d/s. działalności gospodarczej.
Kadry, Ewidencja ludności i dowodów osobistych.
Nr 7. Księgowość podatkowa. / Wymiar podatków i opłat.
I Piętro
Nr 8. Gospodarka nieruchomościami.
Nr 9. Sala narad. / Sala ślubów.
Nr 10. Księgowość budżetowa / płace.
Nr 11. Informatyk.
Nr 12. Drogi gminne, warunki zabudowy, wycinka drzew, opłaty za zajęcie pasa drogowego./ Zarządzanie kryzysowe, obrona cywilna, porządek publiczny (energetyka, oświetlenie uliczne, nadawanie numerów adresowych nieruchomościom).
Nr 13. Planowanie Prestrzenne i Ochrona Środowiska.
Nr 14. Skarbnik Gminy.
Nr 15. Rozliczanie dotacji, współpraca ze stowarzyszeniami / Fundusz Sołecki / Współpraca z sołectwami.
Nr 16. Biuro Rady Miejskiej. / Przewodniczący Rady Miejskiej.
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej.
II Piętro
Nr 17. Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego.
Nr 18. Nieodpłatna pomoc prawna (środa i piątek od 8.30 do 12.30).
Nr 19. Radca prawny (środa).
Nr 20. Inwestycje gminne / Zamówienia publiczne.
Nr 21. Oświata.